Pamiętaj, zwracane produkty nie mogą posiadać uszkodzeń ani śladów użytkowania.
Otrzymany produkt należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Bezpośredni koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Do procesu zwrotu niezbędna jest kopia paragonu lub numer zamówienia.
Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Nie jest potrzebny żaden specjalny formularz!
Adres do zwrotu:
2HS SP. Z O.O. ( imore.pl )
Józefa Chełmońskiego 21
05-300 Mińsk Mazowiecki
Wyślij paczkę w dowolnym punkcie kurierskim lub poprzez Poczta-Polska
Przesyłki za pobraniem i do paczkomatów nie będą przez nas przyjmowane. Ne odbieramy również paczek wysłanych do punktu kurierskiego, czy innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.
Od razu po otrzymaniu Twojej paczki wyślemy Ci e-mailowo numer, pod którym zarejestrowaliśmy zwrot.
Zwroty staramy się rozpatrywać jak najszybciej, zajmuje nam to maksymalnie 14 dni. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku informujemy mailowo.