
Klient będący Konsumentem może wedle swojego wyboru skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, bądź też uprawnień z tytułu rękojmi.
Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców Prywatnych.

Do procesu reklamacji niezbędna jest kopia paragonu lub numer zamówienia.


Dobrze zabezpiecz i zapakuj przesyłkę. Nie jest potrzebny żaden specjalny formularz!
Adres do zwrotu:
2HS SP. Z O.O. ( imore.pl )
Józefa Chełmońskiego 21
05-300 Mińsk Mazowiecki

Wyślij paczkę w dowolnym punkcie kurierskim lub poprzez Poczta-Polska
Przesyłki za pobraniem i do paczkomatów nie będą przez nas przyjmowane. Ne odbieramy również paczek wysłanych do punktu kurierskiego, czy innych placówek i urzędów Poczty Polskiej.

Od razu po otrzymaniu Twojej paczki wyślemy Ci e-mailowo numer, pod którym zarejestrowaliśmy reklamację.
Reklamacje staramy się rozpatrywać jak najszybciej, zajmuje nam to maksymalnie 14 dni. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu wniosku informujemy mailowo.